X

Kurumsal İletişim

BİLGİ İÇİN:

E-posta: PR@digiturk.com.tr
Fax: 0212 326 00 99

Başlıksız Belge
Digiturk Duyurular
KİŞİSEL VERİ TOPLAMANIN YÖNTEMİ VE HUKUKİ NEDENİ

Kişisel verileriniz, her türlü sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda,aşağıda yer verilen amaçlar ve hizmetlerimizin belirlenen yasal çerçevede verilebilmesi ve bu kapsamda Krea İçerik Hizmetleri ve Prodüksiyon A.Ş.’nin (Krea) ve Digital Platform Teknoloji Hizmetleri (DPT) A.Ş.’nin (Krea ve DPT birlikte “Digitürk” olarak anılacaktır.) akdi ve kanuni yükümlülüklerini yerine getirebilmesi amacı ile toplanır.
Bu kapsamda, Digitürk ve grup şirketleri tarafından, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’) ve ilgili mevzuat kapsamında Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verileriniz, aşağıda açıklanan çerçevede ve ilgili mevzuata uygun olarak işlenebilecektir.
İlgili mevzuatın öngördüğü istisnalar hariç olmak üzere; Digitürk nezdinde bulunan kişisel verileriniz  açık rızanız bulunmadan, amaç dışında işlenmeyecek olup, bu kapsamda saklanan, kaydedilen, işlenen verilerin kaybolmaması, yetkisiz kişilerin eline geçmemesi ve hukuka aykırı kullanımların önlenmesi için gerekli güvenlik önlemleri Digitürk tarafından alınmaktadır.

KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMASI VE İŞLENMESİ

Herhangi bir mecrada Digitürk tarafından sağlanan ürün ya da hizmetten yararlanmanız ve yahut başvurmanız halinde, Digitürk ile ilişkili haber bültenlerine, bildirimlere ve diğer hizmetlerden yararlandığınızda, Digitürk’le iletişime geçmeniz halinde, yarışmaya, ödüllü çekilişlere, oyunlara veya anketlere katılmanız halinde,  internet sitemizi ya da diğer Digitürk Grup internet sayfalarını ziyaret etmeniz ya da bu sitelerde gezmeniz halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.
Yukarıda sayılanlara ek olarak; Digitürk tarafından verilen hizmete ilişkin olarak sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda,  satış kanalları, çağrı merkezi, internet sitesi, mobil uygulamalar ve benzeri kanallar aracılığıyla veri işleme amacı geçerli olduğu sürece, aşağıda yer hususlar dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın kişisel verileriniz ilgili mevzuta uygun olmak kaydı ile işlenebilecektir:

• Adınız, soyadınız, TC Kimlik numaranız gibi kimlik bilgileriniz ile telefon numaranız, adresiniz, elektronik posta adresiniz, müşteri numaranız, sözleşme numaranız gibi kişisel verileriniz,
• Aboneliğinize temel teşkil eden  kampanya bilgileriniz, katma değerli servis abonelikleriniz, fatura, borç bilgileriniz, abonelik türünüz ve kanalınız, abonelik ve hizmet durumunuz  gibi bilgileriniz,
• Digitürk tarafından çeşitli mecralardan sunulan hizmetleri kullanımınız, belirli ürün ve hizmetleri kullanım alışkanlığınız ve bu kapsamda sağladığınız  bilgiler ve bunun gibi kullanım detaylarınızı içeren kişisel verileriniz,
• Digitürk’ün satış kanallarındaki talepleriniz, istekleriniz, şikayetleriniz, işlem bilgileriniz gibi bu yolla elde edilen verileriniz,
• Digitürk’e iş başvurusu yapmanız/iş görüşmesi yapmanız  halinde temin edilen her türlü kişisel verileriniz ile çeşitli insan kaynakları firmalarından temin edilen kişisel verileriniz,
• Sesli görüşme kayıtlarınız ile elektronik posta, faks veya sair vasıtalar aracılığı ile Digitürk’le olan iletişiminiz yoluyla  elde edilen kişisel verileriniz,
• Digitürk’ü ziyaret etmeniz halinde güvenlik gereği temin edilen bilgileriniz,
• Cihaz kampanyalarımıza ve servislerimize aboneliklerinizde finansal yeterlilik ön değerlendirmesi yapabilmek için kredi notunuz vb. bilgileriniz,
• İnternet ortamında yapılan her türlü erişime ilişkin olarak sisteme bağlantı tarih ve saat bilgisi, sistemden çıkış tarih ve saat bilgisi, kaynak ve hedef nokta bilgileri, ilgili konum bilgileri vb. gibi trafik verileriniz,
• Digitürk Ödeme Hizmetleri’nden yararlanıyor olmanız halinde ödeme verileriniz ve sair kayıtlarınız,
• İlgili Digitürk mobil uygulamalarının cihazınızdan toplayabileceği cihaz, şebeke, ağ, uygulama, konum ve kullanım bilgileri,
• Kredi kartı ve banka kartı bilgileriniz, şube kodu, hesap numara ve sair banka bilgileriniz,
• Digitürk’ün bayi veya teknik servislerinden birinde çalışmanız halinde; TC Kimlik numaranız gibi kimlik bilgileriniz, iletişim bilgileriniz, SGK bilgileriniz, eğitim bilgileriniz, Digitürk müşterileri, bayileri ve çağrı merkezleri ile görüşme kayıtlarınız, ilgili Digiturk servis uygulamalarından elde edilecek anlık konum, ip, ağ, şebeke ve kullanım bilgileriniz,  

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI

Kişisel verileriniz aşağıda sayılanlar dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın, Digitürk tarafından sağlanan ürün ve/veya hizmetlerin sunulması, operasyonların yönetilmesi, ürün ve/veya hizmetlerin analizi, kampanya, tarife, ürün, strateji belirleme gibi pazarlama/satış  faaliyetleri ve iletişimi, müşteri hizmetleri ve müşteri  memnuniyeti, sunulan hizmetlerin kalitesini arttırabilmek, raporlama ve analiz, alacak yönetimi ve benzeri amaçlarla işlenebilecek olup Digitürk’e sistemlerde hem dijital ortamda hem de fiziki ortamda tutulabilecektir :

• Digitürk ve/veya iş ortağı tarafından tarafından sunulan ürün ve/veya hizmetten  yararlanmanız veya başvurmanız halinde söz konusu işlemi gerçekleştirmek ve süreç hakkında bilgi verebilme,
• Sözleşme ve/veya mevzuat kapsamında gerekli bilgilendirmeleri sağlayabilme, kutlama, temenni gibi bildirimleri sağlayabilme,
• Tarafınıza daha iyi hizmet sunabilmek için segmentasyon işlemleri yapabilme,
• Digitürk ve/veya iş ortağı tarafından sağlanan  yeni ürün ve/veya hizmetlerden haberdar edebilme, genel ve özel kampanyalardan, indirimlerden, promosyonlar vs. haberdar edebilme,
• Tarafınıza en uygun ürün ve hizmeti sağlayabilme,
• Veri kayıplarının önlenebilmesi için kopyalanma/yedeklenmesi,
• Yasal mevzuata uygun şekilde ayrıca onay alınmak sureti ile ticari elektronik ileti gönderilebilmesi,
• İlgili kanallardan elde edilen ve tarafınıza ait diğer verilerle eşleştirme yoluyla kimliğin tespit edilebilmesi, verilerin elde edilme amacı doğrultusunda kullanılabilmesi,
• Digitürk tarafından sunulan hizmetler için gerekli teknik,idari gibi tüm tedbirleri alma,
• Sistemlerimizin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi amacıyla ürün ve/veya hizmetlerimizi kullanımınızı analiz etme,
• Digitürk tarafından sunulan ürün ve/veya hizmetleri geliştirme amacıyla analiz yapma,
• Tarafınıza daha iyi hizmet sunabilmek için çalışanlarımız, iş ortaklarımız gibi kişileri eğitme ve geliştirme,
• Faturalandırma yapma,
• Kullanım alışkanlıklarınız dikkate alınarak tarafınıza özel teklif sunma ve promosyonlar hakkında bilgi verme,
• Kimliğinizi ve Digitürk nezdindeki bilgilerinizi doğrulama,
• İlgili ürün ve hizmetlerimize başvurularınızda gerekmesi halinde kredi notu kontrolü ve kredi raporlaması işlemlerini gerçekleştirme,
• Her türlü soru ve şikayetinize cevap verebilme,
• Digitürk tarafından sağlanan ürün ve/veya hizmetlerin kullanımında akdi ve/veya sözleşmesel yükümlülüklerin ihlalini tespit etme veya önleme,
• Düzenleyici ve denetleyici kurumlarla, resmi mercilerin talep ve denetimleri doğrultusunda gerekli bilgilerin temini,
• İlgili mevzuat gereği saklanması gereken aboneliğinize ilişkin bilgileri muhafaza etme,
• İş ortaklarımız ve sair üçüncü kişilerle sizlere sunduğumuz ürün ve hizmetlerle ilgili sözleşmesel ve/veya kanuni yükümlülüklerimizi yerine getirme,
• Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi,
Digitürk tarafından düzenlenen ödül,oyun, anket ve çekiliş yapılması,
• Müşteri hizmetlerinin sağlanması ve yürütülmesi,
• Digitürk ile iş görüşmesi ilişkisinde bulunan kişilere uygun bir pozisyon olduğu takdirde iş önerisi götürülebilmesi vb. gibi amaçlarla,
• 5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu düzenlemeleri ve sair mevzuatın gerektirmesi.

KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI

Kişisel verileriniz, KVKK ve sair mevzuat kapsamında ve yukarıda yer verilen amaçlar kapsamında iş ortaklarımız ve aşağıda sayılan ancak bunlarla sınırlı olmaksızın diğer üçüncü kişiler ile paylaşılabilecektir.

• Digitürk grup şirketleri,
• Digitürk nam ve/veya hesabına hareket eden kişiler,
• Yararlandığınız ürün ve/veya hizmetin ifası amacıyla ilişkili olarak iş ortaklıkları,
• Digiturk’ün taşeronları, çözüm ortakları, anlaşmalı olduğu Pazar araştırma şirketleri,
• Alacak takibine ilişkin ilgili kurum ve kuruluşlar,
• Yetki vermiş olduğunuz temsilcileriniz,
• Denetim firmaları, hukuk büroları gibi danışmanlık hizmeti alınan üçüncü kişiler,
• Digitürk’ün düzenleyici ve denetleyici kurumları, resmi ve idari merciler,

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA YÖNELİK HAKLARINIZ

İlgili mevzuat uyarınca aşağıda yer alan haklara sahip olup bu hususta her zaman Digitürk’e (Digiturk Müşteri Hizmetleri 0212 473 73 73) başvurabilirsiniz:

• Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
• Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
• Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
• Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
• Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
• Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
• İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme

KANUNUN ÖNGÖRDÜĞÜ İSTİSNALAR
İlgili mevzuat uyarınca, bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması; kanunlarda açıkça öngörülmesi; sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, Şirketimizin hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, tarafınızca alenileştirilmiş olması, tarafınıza herhangi bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla, Şirketimizin meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hallerinde ve ilgili mevzuatta belirtilen diğer usul ve esaslara göre açık rızanız olmadan kişisel verileriniz işlenebilecektir. Kanunda sayılan diğer istisnalar saklıdır.

Mevzuat, teknoloji ve ticari değişikliklere bağlı olarak yukarıda yer alan hususlarda değişiklik olabileceğinden, bu değişikliklerden haberdar olabilmeniz için internet sitemizi düzenli olarak ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

23.07.2014 tarihli ve 2014/DK-SDD/387 sayılı BTK kararı gereğince alacaklı olan üyelerimiz aşağıdaki yöntemlerle nakit iade talebinde bulunabilirler. Alacaklı üyelik aktif bir üyelik ise nakit iade talebinde bulunularak 30 gün içinde nakit iade alınabilir. Nakit iade istenmediği takdirde, söz konusu alacak fatura(lar)dan düşülecektir. Alacaklı üyelik pasif bir üyelik ise nakit iade talebinde bulunularak 30 gün içinde nakit iade alınabilir. Nakit iade başvurusunda bulunmayan pasif üyelerin iade tutarları, yasal mevzuat çerçevesinde zamanaşımı süresince tarafımızca saklanacak ve üyenin yeniden üyelik yapması durumunda fatura(lar)dan mali mevzuata uygun şekilde düşülecektir. Alacak miktarınızı görmek ve iade talebinde bulunmak için Bireysel üyelikler için buraya tıklayabilir, Kurumsal üyelikler için ise 0212 473 73 73 numaralı telefonlarımızdan yardım alabilirler. Sorularınız için 0 212 473 73 73’ü arayınız.

10/02/2014 tarihli ve 2014/DK-SDD/105 sayılı BTK kararı gereğince alacaklı olan üyelerimiz aşağıdaki yöntemlerle nakit iade talebinde bulunabilirler. Alacaklı üyelik aktif bir üyelik ise nakit iade talebinde bulunularak 30 gün içinde nakit iade alınabilir. Nakit iade istenmediği takdirde, söz konusu alacak fatura(lar)dan düşülecektir. Alacaklı üyelik pasif bir üyelik ise nakit iade talebinde bulunularak 30 gün içinde nakit iade alınabilir. Nakit iade başvurusunda bulunmayan pasif üyelerin iade tutarları, yasal mevzuat çerçevesinde zamanaşımı süresince tarafımızca saklanacak ve üyenin yeniden üyelik yapması durumunda fatura(lar)dan mali mevzuata uygun şekilde düşülecektir. Alacak mikltarınızı görmek ve iade talebinde bulunmak için Bireysel üyeliklerimiz buraya tıklayabilir, Kurumsal üyeliklerimiz ise 0212 473 73 73 numaralı telefonlarımızdan yardım alabilirler… Sorularınız için 0 212 473 73 73’ü arayınız. Saygılarımızla;

Digiturk bir beIN MEDIA GROUP kuruluşudur.